Cégvezetés

Ne félj az online átállástól!

Ne félj az online átállástól!

Használd ki az új online forradalom adta lehetőségeket és többszörözd meg a bevételed most, a válságban.

Rengeteg vállalkozóval beszélgetek a mostani vírus-időszakban. Nagy részük meg van rettenve és iszonyatos aggodalmaik, ellenérzéseik vannak a korábbi offline üzleti környezetről történő váltással kapcsolatban.

Félelmeik nagy része a fejükben levő korlátokból ered. Van egy régi kép, amit az online dolgokhoz kapcsolnak: amikor üveges tekintettel, mellkasodra csorgó nyállal heversz a tévé előtt, és közben egy ujjal pörgeted a Facebook-ot.

Ez a ROSSZ online.

De mi az online valójában?

Egy lehetőség.
Egy lehetőség annak a lehetetlen helyzetnek a kezelésére, amiben most vagy.
Arra, hogy kimozdítson a komfort zónádból a jó irányba.
Arra, hogy felemeld a segged a fotelből, és megtedd azokat a dolgokat, amiket az eddigi konjunktúra időszakában halogattál.

Például, hogy foglalkozz végre a céges és személyes márkaépítéssel. Nézd meg: aki eddig ezt jól csinálta, annak vannak nehézségei, de nem állt bele a földbe, mint rengeteg más vállalkozás.
Ideje nekiállnod bebetonozni a márkádat.

Mi még a JÓ online?

Egyszerűsítés, hatékonyságnövelés. Hadd mondjak példát a saját gyakorlatomból, mit jelent nekem az online átállás.

Én egy nagyon offline fickó vagyok, világéletemben a személyes találkozókban hittem. Havi szinten több ezer kilométert autóztam, cégről cégre, időpontról időpontra. Egy egyszerű konzultáció általában nettó 2 óra volt, plusz az oda-vissza út, bruttó 3,5-4 óra. Napi 2-3 órát minimum autóztam, vidéki cégek esetében még többet. Az elmúlt két hétben az autó itt áll a ház előtt, szerintem 10 km-t sem tettem meg vele (azt is csak boltba), és a régebbi, napi átlag 3 óra autózás helyett az időmet most hatékonyan tudtam felhasználni.

A korábbi, 2 órás konzultációim 1-1,5 órára zsugorodtak. Az ügyfeleimnek is, és nekem is sokkal kedvezőbb ez. Vége a hosszas jópofizásoknak, telephelybemutatásoknak, akivel most telefonon, videón konzultálok, azonnal a tárgyra tér.

Céges Válságkezelés FB

Érted már?

Időtakarékosabban élünk.
Hatékonyabban.

Fejlesztjük végre az online terület hasznos felhasználásához szükséges tudásunkat és intelligenciánkat, nem csak a social média szűk kereteire használjuk azt a – igen, kimondom – csodát, amit az online biztosítani tud.

Régebben egyetértettem Robin Sharma véleményével:
„…ebben a korban a különféle kütyük megakadályozzák az összpontosítást, és miattuk nem tudunk mélyen gondolkodni. Az emberek elméjét a technológiával való visszaélés teszi tönkre, aláásva a termelékenységüket és szétmálasztva társadalmunk szövetét. Sokkal gondosabban kell vigyáznunk az elménk tisztasáságra.”

Minden válság egyben lehetőség is.

Ez a mostani válság az új online forradalmat jelenti számomra.
Kiléptet a kényelemből, a megszokottból, a buta és haszontalan internetezésből, a technika varázslatos erényeinek sárba tiprásából.

Végre a jó irányba mozdulhatunk, és jóra, jól használhatjuk az online adta esélyeket:
„Az intelligens módon felhasznált technika segíti az emberek fejlődését. Ha okosan alkalmazzuk a technikát, akkor jobb lesz az életünk, nő a tudásunk, és a világunk meghittebb lesz.”

Ne félj az online átállástól!
Több leszel általa, és a céged is növekedésnek indul, ha habozás nélkül és jól használod ezt az időszakot.

Segítségre van szükséged a váltáshoz?
Gyere és kérdezz a Céges válságkezelő csoportomban, ahol mindenre válaszolok.
Együtt megoldjuk!

Céges Válságkezelés a Gyakorlatban Facebook csoport