Személyes
Széles spektrumú, rendszerközpontú
Gyakorlati
1. Üzleti modell- és stratégiai tervezés (az „alap”)
- madártávlatból a cég legfontosabb területei
- górcső alatt a cég, és értékei
- hogyan lehet 15 perc alatt a 4 lépéses stratégiai tervezés módszertannal akár 5 évre előre is megtervezni a cég életét?
2. Üzleti embertípusok (a „humánpolitika”)
- milyen típusú vezető vagy? Mi a fontos neked a másokkal való együttműködés során? Mik a saját belső motivációid, amik alapján döntesz, választasz, dolgozol?
- milyen motivációjú emberek vannak, és szükségesek a cégedbe?
- honnan ismered meg őket?
- nem mindegy, hogy egy értékesítő típusú embert raksz a pénzügyre, vagy esetleg fordítva - HR alapok, gyorstalpaló
3. Folyamattervezés (a „keret”)
- a legtöbb cég életének 80%-a folyamatba foglalható
- amikor mindenki tudja a dolgát
- a folyamattervezés a cég működését tervezi meg, hogy mindenki számára egyértelműek legyenek az egyes folyamatok, mindenki tudja, hogy mi után mi következik, és hogy annak ki a felelőse; ha áll a folyamat, kire kell várni.
És nem utolsó sorban, mindig ugyanúgy történjen egyazon folyamat, mint egy franchise rendszerben, kiszámíthatóan, ne pedig összevissza, magyar módon, zsonglőrködve...


4. Projekttervezés („a tartalom”)
- a cég életének lego kockái, amik a maradék 20-30%-át teszik ki a cég életéből
- ha megvan a működési keret (a folyamatok), akkor jöhetnek a jól felépített projektek, amik adják a tartalmat a folyamatok keretei között. A céges célokból projekteket kell készíteni, de hogyan? Erre ad választ a 15 perces módszertan.
5. Pénzügyi és Cash-flow tervezés (a „lényeg”)
- cash flow (szerintem sokan nem is sejtik, hogy nem csak a nyereségességet kell nézni) tervezés
- mi a legfontosabb különbség a vállalkozói és a könyvelési gondolkodásmód között, és ezt hogyan kell a cégedben kezelni?
- milyen lehetőségek vannak a kifizetések ütemezéséhez egy cégben?
6. Marketing (az „értékesítés-támogatás”)
- mik azok marketing alapok, amiknek mindenáron meg kell felelned?
- mi az a cégvezetői nézőpont a marketingben, és miért nem beszél róla egy marketinges sem?
- mire kell figyelned a személyes és céges márkád építése közben?
- mik a marketing tervezés lépései?
7. Az alkalmazottak beillesztése (a „póráz”)
- a hatékony munkatárs beillesztési rendszere a cégbe (a felvételtől a teljes értékű munkatársig)
- ne csak akkor dolgozzanak az alkalmazottak, amikor ott vagy... és te is mindig tudd, hogy mikor mit csinálnak
- hogyan néz ki tartalmilag egy jó munkaköri leírás?
- a XXI.század új tipusú motivációkat hozott: hogyan kell motiválni az alkalmazottakat, egy teljesen új megközelítés szerint?


+1. Utánkövető személyes konzultáció
- havonta 1 alkalommal személyesen, egy az egyben Te és én beszélünk az aktualitásokról. A szeminárium után pár héttel. Kizárólag a PRÉMIUM csomagban személyes – a BASIC és ONLINE csomagok esetében csoportos konzultáció
- Átnézzük működésed, és a napi problémákra is választ adunk.
- Összesen 12 alkalommal, minden téma feldolgozása után.
+2. Milliókat érő segédanyagok
- Összeállított szabályzatok, amit csak kitöltesz a céged adataival, kihúzod a rád nem vonatkozó részeket és azonnal használhatod.
- Folyamatleírások és menetrendek, amivel kézben tartpd a céged.
- Pénzügyi tervek, amelyekből kiválasztod a cégedhez illőt és kitöltöd a saját realitásodnak megfelelően.
- Munkaköri leírás, interjú kérdések, stb...
+3. Garancia
Palánkai Gábor 20 éves gyakorlati képzése 10 éve elérhető!
Gyakorlati szakember vagyok. Nem tréner, nem tanácsadó, cégvezető 20 éve. Azokat az összefüggéseket tanítom, amik a cég egyes területei között vannak, és amiket nagyon kevesen látnak. Éppen ezért nem engedek abból, hogy teljes képet adjak a cég működtetésről. Az a célom, hogy Magyarországon minden cégvezető jó szemlélettel, maximális tudással végezze a dolgát, átlássa a cégműködés alapelveit és a gyakorlatban is alkalmazza azt.
Azt látom, hogy sok a jó szakember, akik olyan kiválóak a szakmájukban, hogy céget alapítanak rá. De a cégvezetés nem csak a szakmádról szól, hanem egy csomó olyan dologról, amit eddig nem csináltál. Vállalkozóként reneszánsz emberré kell válnod, mindenhez értened kell a cégben: a marketinghez, a pénzügyekhez, a stratégiai tervezéshez, kollégák felvételéhez és motivációjához. Ez mind fontos akkor, ha igazán eredményes céget akarsz építeni, amely Téged szolgál. Én megtanítalak arra, hogyan legyél eredményes a cégépítésben.


Nem csak a saját tudásomat hozom el számodra. Vendégelőadókat is hívok a képzésre, akik fontos szegmensek részleteit mutatják meg: például milyen értékesítési stratégiákat építhetsz ki, hogyan kell vezetőként viselkedned az egyes fejlődési szinteken levő munkatársakkal. Vagy egy másik vendégelőadóm egy életre felkészít arra, hogyan kezeld az adóhatóságot.
A Prémium csomagban a 12 alkalomból 7-et én magam, 5-öt pedig ilyen előadók tartanak.
Kinek való? / kinek nem?
Hozzám azok a cégvezetők járnak, akik valójában kiváló szakemberek, de fogalmuk nincs arról, hogyan kell sikeres, biztos céget építeni és irányítani, úgy vélik, hogy sokkal többet kellett volna elérniük ennyi év vállalkozás után: több bevételt és nagyobb magánvagyont.
A hozzám forduló cégvezetők állandó problémái, hogy:
- nem jönnek a számok,
- nem érik el a várt eredményeket időben,
- egyedül érzik magukat a cégben, mert nincs kihez fordulni a konkrét cégvezetési problémákkal.
- állandóan dolgoznak (napi 10-12 órát, hétvégén, ünnepnapon is), sokszor a beosztottak helyett vagy után - ezért nincs idejük a családjukra, barátaikra, kikapcsolódásra.
- állandó bizonytalanságban érzik magukat,
- ad-hoc fejlesztenek, nem lépésről lépésre haladnak, hanem össze-vissza, kapkodva vezetnek be hangzatos újdonságokat, amit éppen trendnek látnak.
- szétszórtak, rendszertelenek, módszertelenek – ezért nem látják át a céget.
- Dühösek, mert nem tudják átvinni az akaratukat a cégben, úgy érzik, mintha nem ők lennének a döntéshozók.
Mindezt meg lehet változtatni! Éppen ezért hoztam létre az Ügyvezető Akadémiát.
Azok a cégvezetők viszont nem fogják jól érezni magukat, akik azt gondolják, itt bárki is helyettük fog dolgozni. Ahogy azok sem, ha nem képesek kooperatívan létezni – állandóan a középpontban vannak és hiányzik belőlük egyfajta alázat.
A képzésre a felvétel nem automatikus. A jelentkezés után megvizsgálom, hogy a céged alkalmas-e arra, hogy részt vegyél a programon.
Jelentkezz most valamelyik csomagraPrémium
- A cégépítés 7 lépcsőjé élő, személyes előadások, illetve 5 vendég előadó.
- Havi 1 alkalommal élő előadás
- Utánkövető személyes konzultáció havonta 1x – csak Te és én
- A leginkább testre szabott, legintenzívebb, legátfogóbb program
- Maximum 8 fő
Standard
- A sikeres vállalkozás 7 lépcsője élő személyes előadások, melyből néhányat volt tanítványaim mondanak el, saját tapasztalataik alapján
- Havi 1 alkalom csoportos konzultáció (online vagy személyesen)
- Maximum 12 fő
Online
- Élőben, de online feületen megtartott előadás 4 órában 12 alkalommal
- Online, csoportos utánkövető konzultáció 12 alkalommal
- Maximum 20 fő