Slide
Az első gyakorlati ügyvezető képzés Magyarországon

A cégépítés 7 lépcsője kipróbált módszerek alapján felépített, gyakorlati program, melyen minden részvevő figyelmet kap a képzésen, és az utánkövető, személyes konzultációkon is.

Névtelen 1

Személyes

8 fős kiscsoportban tanulhatsz, havonta egy alkalommal, amit utánkövető konzultációk követnek rendszeresen.
Névtelen 1

Széles spektrumú, rendszerközpontú

Ez a program 12 hónapon keresztül végig vezet a vállalkozás összes területén, az év végére átlátod és megérted a cégvezetés lényegét.
Névtelen 1

Gyakorlati

Minden alkalommal a konkrét cégekkel foglalkozunk, a személyes utánkövető konzultáción pedig azokat a kérdéseket is felteheted, amit mások előtt nem tennél.

1. Üzleti modell- és stratégiai tervezés (az „alap”)

  • madártávlatból a cég legfontosabb területei
  • górcső alatt a cég, és értékei
  • hogyan lehet 15 perc alatt a 4 lépéses stratégiai tervezés módszertannal akár 5 évre előre is megtervezni a cég életét?

2. Üzleti embertípusok (a „humánpolitika”)

  • milyen típusú vezető vagy? Mi a fontos neked a másokkal való együttműködés során? Mik a saját belső motivációid, amik alapján döntesz, választasz, dolgozol?
  • milyen motivációjú emberek vannak, és szükségesek a cégedbe?
  • honnan ismered meg őket?
  • nem mindegy, hogy egy értékesítő típusú embert raksz a pénzügyre, vagy esetleg fordítva - HR alapok, gyorstalpaló

3. Folyamattervezés (a „keret”)

  • a legtöbb cég életének 80%-a folyamatba foglalható
  • amikor mindenki tudja a dolgát
  • a folyamattervezés a cég működését tervezi meg, hogy mindenki számára egyértelműek legyenek az egyes folyamatok, mindenki tudja, hogy mi után mi következik, és hogy annak ki a felelőse; ha áll a folyamat, kire kell várni.
    És nem utolsó sorban, mindig ugyanúgy történjen egyazon folyamat, mint egy franchise rendszerben, kiszámíthatóan, ne pedig összevissza, magyar módon, zsonglőrködve...
Image
Image

4. Projekttervezés („a tartalom”)

  • a cég életének lego kockái, amik a maradék 20-30%-át teszik ki a cég életéből
  • ha megvan a működési keret (a folyamatok), akkor jöhetnek a jól felépített projektek, amik adják a tartalmat a folyamatok keretei között. A céges célokból projekteket kell készíteni, de hogyan? Erre ad választ a 15 perces módszertan.

5. Pénzügyi és Cash-flow tervezés (a „lényeg”)

  • cash flow (szerintem sokan nem is sejtik, hogy nem csak a nyereségességet kell nézni) tervezés
  • mi a legfontosabb különbség a vállalkozói és a könyvelési gondolkodásmód között, és ezt hogyan kell a cégedben kezelni?
  • milyen lehetőségek vannak a kifizetések ütemezéséhez egy cégben?

6. Marketing (az „értékesítés-támogatás”)

  • mik azok marketing alapok, amiknek mindenáron meg kell felelned?
  • mi az a cégvezetői nézőpont a marketingben, és miért nem beszél róla egy marketinges sem?
  • mire kell figyelned a személyes és céges márkád építése közben?
  • mik a marketing tervezés lépései?

7. Az alkalmazottak beillesztése (a „póráz”)

  • a hatékony munkatárs beillesztési rendszere a cégbe (a felvételtől a teljes értékű munkatársig)
  • ne csak akkor dolgozzanak az alkalmazottak, amikor ott vagy... és te is mindig tudd, hogy mikor mit csinálnak
  • hogyan néz ki tartalmilag egy jó munkaköri leírás?
  • a XXI.század új tipusú motivációkat hozott: hogyan kell motiválni az alkalmazottakat, egy teljesen új megközelítés szerint? 

8. Hatékony vezetői kommunikáció („helyzetfüggő vezetés”)

  • vezetési stílusok: ki miben hisz, és hogy csinálja?
  • saját stílus "helyzethez" igazítása és a hozzá kapcsolódó kommunikációs formák
  • Vendégelőadó: Muhoray Róbert, aki 20 éve vezetői pozíciókat tölt be különböző méretű csapatok élén

9. Érd el könnyedén!- a 7 motívumpont csodája

  • honnan ismered fel a munkatársaid motivációjának lanyhulását?
  • mi az a motívumpont-rendszer, miért van az, hogy milliárdos cégeket építettek fel a segítségével, mégis csak egy ember oktatja ezt Magyarországon?
  •  hogyan lehet ezt a motivációs rendszert a vezetői hatékonyság növelésére is felhasználni?
  • Vendégelőadó: Farkas János, az „Érd el könnyedén!” könyv szerzője, nem mellékesen az egyik milliárdos pénzpiaci cég alapítója, és vezetője
Image
Image

10. Értékesítés (a bevétel és profitnövelés alapjai)

  • milyen értékesítési technikák hasznosak neked, ha főleg te tárgyalsz az ügyfelekkel?
  • mikor vegyél fel értékesítőt?
  • mit tegyél, mielőtt felveszed?
  • milyen értékesítési vezetői módszertant használj, ha már van sales csapatod?
  • Vendégelőadó: Lippner Tamás, aki 20 évig vezetett sales csapatokat, milliárdos saját céget húzott fel üzlettársaival, és a csapatával

11. Élet a NAV előtt-után és közben („a vészhelyzet”)

  • felkészülés a biztonságos cégműködésre
  • a NAV működése, ellenőrzései, ezekre felkészülés
  • Nav végrehajtási eljárás előtt, közben és után: mindig van megoldás
  • behajtás-végrehajtás: hogy csináld jól, akár mindkét oldalról?
  • Inkasszó stop
  • Vendégelőadó: Püsök Zoltán, NAV végrehajtási és felszámolási szakértő, Inkasszó Hungária csoport alapítója és tulajdonosa

12. Marketing a gyakorlatban (workshop)

  • a marketing alapok (piaci előny és célcsoportok) konkrét beépítése a marketing kommunikációba
  • webes megjelenés: mi fontos, és mi az, amit felejts el
  • a különböző marketing eszközök használata a gyakorlatban
  • Vendégelőadó: Domán Zsolt, marketing stratéga, a DoMarketing alapítója

+1. Utánkövető személyes konzultáció

  • havonta 1 alkalommal személyesen, egy az egyben Te és én beszélünk az aktualitásokról. A szeminárium után pár héttel. Kizárólag a PRÉMIUM csomagban személyes – a BASIC és ONLINE csomagok esetében csoportos konzultáció
  • Átnézzük működésed, és a napi problémákra is választ adunk.
  • Összesen 12 alkalommal, minden téma feldolgozása után.

+2. Milliókat érő segédanyagok

  • Összeállított szabályzatok, amit csak kitöltesz a céged adataival, kihúzod a rád nem vonatkozó részeket és azonnal használhatod.
  • Folyamatleírások és menetrendek, amivel kézben tartpd a céged.
  • Pénzügyi tervek, amelyekből kiválasztod a cégedhez illőt és kitöltöd a saját realitásodnak megfelelően.
  • Munkaköri leírás, interjú kérdések, stb...

+3. Garancia

A 7 lépéses cégépítési módszertanom alapján felépítettem egy checklistát, amivel egyszerűen követhető, hogy minden javaslatom beépítésre került-e a cégben. Amennyiben igen, és úgy sem teljesül az általam ígért eredmény, 100%-os pénzvisszafizetést vállalok
Image

Palánkai Gábor 20 éves gyakorlati képzése 10 éve elérhető!

Gyakorlati szakember vagyok. Nem tréner, nem tanácsadó, cégvezető 20 éve. Azokat az összefüggéseket tanítom, amik a cég egyes területei között vannak, és amiket nagyon kevesen látnak. Éppen ezért nem engedek abból, hogy teljes képet adjak a cég működtetésről. Az a célom, hogy Magyarországon minden cégvezető jó szemlélettel, maximális tudással végezze a dolgát, átlássa a cégműködés alapelveit és a gyakorlatban is alkalmazza azt.

Azt látom, hogy sok a jó szakember, akik olyan kiválóak a szakmájukban, hogy céget alapítanak rá. De a cégvezetés nem csak a szakmádról szól, hanem egy csomó olyan dologról, amit eddig nem csináltál. Vállalkozóként reneszánsz emberré kell válnod, mindenhez értened kell a cégben: a marketinghez, a pénzügyekhez, a stratégiai tervezéshez, kollégák felvételéhez és motivációjához. Ez mind fontos akkor, ha igazán eredményes céget akarsz építeni, amely Téged szolgál. Én megtanítalak arra, hogyan legyél eredményes a cégépítésben.

 

Image
Image

Nem csak a saját tudásomat hozom el számodra. Vendégelőadókat is hívok a képzésre, akik fontos szegmensek részleteit mutatják meg: például milyen értékesítési stratégiákat építhetsz ki, hogyan kell vezetőként viselkedned az egyes fejlődési szinteken levő munkatársakkal. Vagy egy másik vendégelőadóm egy életre felkészít arra, hogyan kezeld az adóhatóságot.

A Prémium csomagban a 12 alkalomból 7-et én magam, 5-öt pedig ilyen előadók tartanak.

 

Kinek való? / kinek nem?

Hozzám azok a cégvezetők járnak, akik valójában kiváló szakemberek, de fogalmuk nincs arról, hogyan kell sikeres, biztos céget építeni és irányítani, úgy vélik, hogy sokkal többet kellett volna elérniük ennyi év vállalkozás után: több bevételt és nagyobb magánvagyont.

A hozzám forduló cégvezetők állandó problémái, hogy:

  • nem jönnek a számok,
  • nem érik el a várt eredményeket időben,
  • egyedül érzik magukat a cégben, mert nincs kihez fordulni a konkrét cégvezetési problémákkal.
  • állandóan dolgoznak (napi 10-12 órát, hétvégén, ünnepnapon is), sokszor a beosztottak helyett vagy után - ezért nincs idejük a családjukra, barátaikra, kikapcsolódásra.
  • állandó bizonytalanságban érzik magukat,
  • ad-hoc fejlesztenek, nem lépésről lépésre haladnak, hanem össze-vissza, kapkodva vezetnek be hangzatos újdonságokat, amit éppen trendnek látnak.
  • szétszórtak, rendszertelenek, módszertelenek – ezért nem látják át a céget.
  • Dühösek, mert nem tudják átvinni az akaratukat a cégben, úgy érzik, mintha nem ők lennének a döntéshozók.

 

Mindezt meg lehet változtatni! Éppen ezért hoztam létre az Ügyvezető Akadémiát.

Azok a cégvezetők viszont nem fogják jól érezni magukat, akik azt gondolják, itt bárki is helyettük fog dolgozni. Ahogy azok sem, ha nem képesek kooperatívan létezni – állandóan a középpontban vannak és hiányzik belőlük egyfajta alázat.

A képzésre a felvétel nem automatikus. A jelentkezés után megvizsgálom, hogy a céged alkalmas-e arra, hogy részt vegyél a programon.

Jelentkezz most valamelyik csomagra

Prémium

  • A cégépítés 7 lépcsőjé élő, személyes előadások, illetve 5 vendég előadó.
  • Havi 1 alkalommal élő előadás
  • Utánkövető személyes konzultáció havonta 1x – csak Te és én
  • A leginkább testre szabott, legintenzívebb, legátfogóbb program
  • Maximum 8 fő

Standard

  • A sikeres vállalkozás 7 lépcsője élő személyes előadások, melyből néhányat volt tanítványaim mondanak el, saját tapasztalataik alapján
  • Havi 1 alkalom csoportos konzultáció (online vagy személyesen)
  • Maximum 12 fő

Online

  • Élőben, de online feületen megtartott előadás 4 órában 12 alkalommal
  • Online, csoportos utánkövető konzultáció 12 alkalommal
  • Maximum 20 fő

Korábbi résztvevők mondták:

Ahol találkozhattál velem

Jelentkezési lap

Felhívom figyelmed, hogy a programjaimra való jelentkezés nem jelent automatikus részvételt. A
 jelentkezést követően felmérem azt, hogy jelenleg hol tartasz a vállalkozásoddal cégvezetőként, és akkor ajánlom a részvételt, ha valóban úgy látom, hogy erre van szükséged. Egyrészt fontos számomra, hogy ne csak kifizesd a programot, hanem eredményeket érj el, másrészt pedig úgy tudok garanciát
vállalni a munkámra, ha valóban azokkal tudom felölteni a mentorprogramokat, akiknek ez jelent hatékony segítséget.
Kötelező mező!
Kötelező mező!
Kötelező mező!
Kötelező mező!
Kötelező mező!
Kötelező mező!
Kötelező mező!

Elérhetőségek

Email cím: hello@ugyvezetoakademia.hu

Cégnév: Bevell Consulting Kft.

Cím: 1068 Budapest, Király utca 80. fszt. 11.

Adószám: 27073827-2-42

Kérdésed van?

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Kötelező mező!