Nincs időd hosszan olvasgatni? Röviden itt a lényeg!
Egy egynapos, gyakorlatias szeminárium, ahol cégvezetőként végre tisztán látod, mitől működik vagy bukik el a marketinged – és hogyan kerülheted el a pénzégetést.
Ne pazarold tovább a marketingköltséged!
Felelőtlenség marketing döntéseket hozni úgy, hogy közben a cégvezetői alapjaid nincsenek rendben!
Ha nincs tisztán átgondolva, hogyan illeszkedik a marketing a vállalkozásod teljes rendszerébe, folyamatosan égeted a pénzt. Nem (csak) arról van szó, mennyit költesz hirdetésre, hanem arról, hogy cégvezetőként te irányítod-e a folyamatot.
A felkészületlenség...
- felelőtlenség a munkatársaiddal, családoddal szemben (elúszik a pénz, energia)
- felelőtlenség a cégeddel, ügyfeleiddel szemben (összevissza „marketing” helyett következetes cégvezetői irány kellene)
- és felelőtlenség önmagaddal szemben is (ha minden beszakad, te húzod a rövidebbet)
Ráadásul a mai helyzetben még nehezebb lavírozni: infláció pörög, bérek az egekben, szigorítások jönnek, és a vevők figyelmét is egyre nehezebb megszerezni.
Ha nem állsz bele cégvezetőként a marketing folyamataidba, esélyed sincs a versenyben maradni.
Ne várd, hogy egy külsős ügynökség vagy "marketinges jótündér" varázspálcával mindent rendbe tegyen, ha te sem látod át a cégvezetői nézőpontot.
Ma már létkérdés, hogy a marketinget szervesen összehangold a vállalkozásod többi területével.

Aki nem foglalkozik tudatosan a marketingjével, az épp a bukását készíti elő…
Magadra ismersz ezekben?
Fogalmad sincs, a marketingesed tényleg jól dolgozik-e, vagy csak viszi a pénzt – de te mégis százezreket (vagy milliókat) szórsz hirdetésekre, ügynökségi díjakra.
Nem látsz bele a kampányokba, nem tudod, hoznak-e vevőket, vagy csak feneketlen kút az egész. Egyik kampányról a másikra rohansz, de nem jönnek az eredmények.
Nem érted, hogy a marketinges miért nem érti, látja át a cégedet, és képes átadni azt, ami a lényeg az egészben. Valahogy nem az igazi, ízetlen, velőtlen a kommunikáció.
Rettegsz, mikor üt be egy váratlan helyzet (új konkurens, dráguló hirdetés), mert nincs B-terved, ki vagy szolgáltatva a piac hullámzásának.
Folyton agyalsz otthon is, keresed a megoldást, a céged gondjai átgyűrűznek a magánéletedbe, nem tudsz igazán kikapcsolni.

Pedig a marketing cégvezetői szemlélettel való rendberakása nem rakéta tudomány, csak az emberek félnek tőle, mint a sikertől, meg egy csomó mindentől, mert nem tudják hogyan kell.
Ez nem egy újabb „hogyan hirdess a Facebookon” tanfolyam.
Itt arról lesz szó, hogy cégvezetőként hogyan veszed kézbe a marketinget, és hogyan véded ki, hogy a marketinges vagy egy ügynökség, meg a piac hullámzása rángasson, mint egy marionett bábut.

Kifejezetten cégvezetőknek szól, akik már kiszervezték (vagy tervezik kiszervezni) a marketinget, de gőzük sincs, mit, hogyan és miért kellene kérni vagy számonkérni a kivitelezőtől.
Induló vállalkozóknak is, ha eleve okos alapokra akarnak építkezni, és nem vakon szórni a lóvét.
Azoknak a kis-közepes cégtulajdonosoknak, akik belefáradtak a „próbálkozom ezzel-azzal, hirdetek, de mégse jönnek a vevők” mókuskerékbe, és végre szeretnének tisztán látni.
Ha te is unod, hogy mindig másra fogod a kudarcokat („szar a piac, a marketinges csúszik, senki nem érti a cégedet”), akkor ideje cégvezetői szemmel rendbe raknod a marketinget.
Ne halogasd tovább – mert minél később lépsz, annál drágább lesz a tanulópénz.
Miért érdemes most csatlakoznod?
A marketing magától nem oldódik meg. Minél később teszel lépéseket, annál több pénzt szórsz el feleslegesen.
Ha válság van (márpedig válság van), pláne nem érdemes a csodára várni, és kifogásokat gyártani („a marketinges a hibás” vagy „most úgyse költenek az emberek”).
Ha nincs válság, akkor se dőlj hátra: a piac változik, új konkurensek lépnek be, és a hirdetési költségek is elszállhatnak.
Idő és pénz kritikus tényezők. Minél hamarabb tanulod meg cégvezetőként irányítani a marketinget, annál gyorsabban látsz javuló eredményeket, és annál kevesebb fölösleges kört futsz.

Nem érdemes tovább tologatni.
A marketing cégvezetői szemlélete mostanra létkérdés.
(És őszintén: mikor akarsz nekiállni, ha nem most?)
A marketing cégvezető szemmel egy egynapos, gyakorlatias szeminárium
ahol nem egy raklap elmélettel tömjük a fejed, hanem a szükséges és elégséges cégvezetői alapokat adjuk át, hogy végre átlásd és elkezdhesd rendszerbe rendezni a marketingedet.

Megmutatjuk a „7 cégépítési lépcsőt” – Lásd, hogy a marketing csak egy lépés a cégépítésben (pénzügy, HR, folyamatok), mégis kardinális hatása van mindenre.
Felfedjük a cégvezető valódi feladatait – Mik a stratégiai alapok (küldetés, célok, brand)? Hogyan hozd létre azt a „tervrajzot,” ami nélkül a marketingesed se tudja, mi a fenét kéne csinálnia?
Megtanulod a jó kiszervezés kulcsát – Hogyan válassz (vagy formálj) marketingcsapatot, milyen dokumentumokat, mérőszámokat és céges kereteket kell tisztán letenned, hogy ne a marketinges „legózza” össze a fejed felett?
Azonnali, kézzelfogható gyakorlatok – Dórával és Gáborral közösen 3 fontos feladatot is megcsinálsz ott helyben: célcsoport-kristályosítás, márka esszencia tisztázása, marketingterv és költségvetés alapjai... és másnap már használod is őket!
Nem azt mondjuk, hogy melyik hirdetési platform a „legmenőbb,” hanem hogy cégvezetőként milyen szemlélet, stratégia és rendszerek kellenek, hogy ne szórj el egy vagyont félresiklott kampányokra.
KIK VAGYUNK MI? – AZ ELŐADÓK
Palánkai Gábor

A Palánkai Ügyvezető Akadémia alapítója vagyok, több mint 20 éves tapasztalatom van cégvezetésben, autószalonoktól az étteremig sok iparágat megjártam.
Voltam már többször a csúcson és persze padlón is. Tudom milyen az, ha a marketing teljesen félremegy, és aztán újra fel kell építeni mindent.
Az elmúlt 12 évben cégépítési mentorként, több mint 1000 ügyfélnek segítettem, és mindig ugyanaz a gond: a cégvezetők félnek a marketingtől, vagy azt hiszik, ez csak a marketinges dolga. Pedig nem. A marketing cégvezetői szemlélete elkerülhetetlen, ha nem akarsz pocsék kampányokra vagyonokat elégetni.
Naszáli Dóra

A tavalyi év során kommunikációs vezetőként és mentorként csatlakoztam az Ügyvezető Akadémia csapatához, de előtte 12 évig mikro- és kisvállalkozások útját segítettem, első sorban marketing és kommunikáció területén, stratégiától kezdve, a honlapkészítésen át, a kampánymenedzsmentig. Több mint 600 ügyfélnél láttam testközelből, milyen szinten hiányzik a cégvezetői gondolkodás a marketingből.
Anyavállalkozóként pontosan tudom, mennyi bizonytalanságot és fejtörést okoz a vállalkozás és a család összehangolása – főleg, ha még a marketing is fejetlenül megy. Itt viszont segítünk, hogy ne te szaladj a marketingre költött pénzed után, hanem a marketing szolgálja a cégedet és téged.
Jegyek
Tarts velünk és válts jegyet a Marketing cégvezetői szemmel Szemináriumra!
Alap jegy
39.990 Ft
+ ÁFA/fő
Páros jegy
29.900 Ft
+ ÁFA/fő
Gyakran Ismételt Kérdések
Szuper, legalább lesz kivel megbeszélned a házi feladatokat. A marketingesed is csak örülni fog, ha te is érted a koncepciót, és nem adsz ki zavaros, bizonytalan ukázokat, vagy vársz el lehetetlent. Tudatos cégvezető mellett a marketinges teljesíthet igazán jól.
Tudod, hogy változtatnod kell – itt a lehetőség, csatlakozz most!
Talán már látod, mennyivel eredményesebb és jövedelmezőbb lenne a marketinged, ha rendben lenne cégvezetői szemszögből. Ne hagyd, hogy a marketinges vagy az ügynökség vakon „legózzon”, miközben te csak nézed, hová tűnnek a százezrek. Gyere el, és nézzük meg együtt, milyen alapok hiányoznak a rendszeredből!
Referenciák